This text has been auto-translated - Show in original language
This text has been auto-translated - Show translation
isolated boat,
70% finished bi-rudder weighted dinghy.
Very neat handcrafted construction.
Reinforced polyester shell
layout entirely glued with epoxy
3 double bedrooms, large kitchen
ENO cooker 4 burners, with oven,
large deck saloon (6-8 places)
fridge (220 liters) top opening
73 cabinets, large chart table
large underfloor storage capacity
bathroom, WC LAVAC
6 hull portholes including 2 opening 2 opening cockpit portholes
10 opening deck hatches
Nany diesel sail drive 50 hp engine
2 drinking water tanks of 250 liters each
black water tank, gray water
Lewmar windlass, bow thruster, large anchor locker
Anderson winch mast pulpit: 2 of 56 and 2 of 48
Binder with complete plan
voiler de grand voyage ; longueur 13m20 sur 4m20 de large
bateau isolé,
dériveur lesté bi-safrans fini à 70%.
Construction artisanale très soignée.
Coque en polyester renforcée
aménagement entièrement collé a l'époxy
3 chambres doubles, grande cuisine
Cuisinière ENO 4 feux, avec four,
grand salon de pont ( 6-8 places)
frigo ( 220 litres) ouverture sur le dessus
73 armoires , grande table à cartes
grande capacité de rangement sous planché
salle de bain, WC LAVAC
6 hublots de coque dont 2 ouvrants 2 hublots de cockpit ouvrant
10 capots de pont ouvrants
moteur Nany diesel sail drive 50 ch
2 réservoirs d'eau potable de 250 litres chacun
réservoir eaux noir, eaux grises
guindeau Lewmar, hélice d'étrave, grande baille à mouillage
balcon de mat winchs Anderson : 2 de 56 et 2 de 48
Classeur avec plan complet